Eski Babaeski Devlet Hastahanesi gelin görün..

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
1




 





Babaeski Devlet Hastahanesi benim küçüklüğüm geçti burda :)) neden? anlatayım..Yaramazdım ya herşeyde beni bulur.. camdan atlarım Tırmık batar hop hastahaneye..8 yaşında abimle lisede top oynarız abimin tırknakları gözüme girdi  Babaeski Hastahanede  ordan  Kırklareli devlet Hastahanesine 10 gün yatış ve allahtan gördü gözüm.. Ofiste gezinti yaparken cocuk sürüsü kovaladı kaçarken düştüm 3m-4m yukardan yere hop omuzum düştü Babaeski Devlet Hastahanesi sonra Kırklareli Devlet Hastahanesi..Büyüdüm balık tuttuk eve gelmişken hop Araba kırdı önüme motorla uzun vole oynadık düştüm köprücük kemiğim kırıldı..  Babaeski Devlet Hastahanesi ordan Kırklareli Devlet Hastahanesi . daha sayayımmı?:))  yeter.. 

Çok iyi ve kötü günlerim geçti Hastahanede şimdi düz alan alan kalmış mera.. :/  uzun süredir böyle.. büyük alan yani Devlet izin verirse   park olur. küçük Avm olur.. boşu boşuna duruyor Devlet arazisi :/ üzülüyorum..

Yorum atabilirsiniz.. sizce ne olmalı ?



Yorum Gönder

1Yorumlar

Yorum Gönder

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!