Babaeski Orta Okulu yine anılarım var gelin..

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
1







Resim - Video: Timur ilhan
 İnternetten  


Babaeski Orta Okulu 4 yıl okudum ve bitirdim..  3 yıldı! sınıfta kaldım 80liler kervanındayım..1. sınıfta teşekkürü 3 puanla kaçırdım.. 2. sınıfta Yaramazdım.. kuşları severdim ve karikatur çizerdim..Matematik berbattı  hep 0 alıyordum :)) Coğrafya severdim Matematik gibi bişey oldu anlamadım boşver dedim ondan sınıfta kaldım :)) Türkçe ingilizce Din sevdiğim derslerdi.. 

Anı.. 
Kendini Ağa paşa sanan öğrencıler 3 kişi  Tenefüste  ismi lazım değil..(Haftalardır) beni kıracaktılar.. ama 1 kere bile yakalanmadım  kaçmayı başardım :)) belki teke tek döverim 3 kişi yemez :) Sonra Yaz dönemi sınıfta veda eğlencesi (Yükselin parktı) şimdiki adı karnaval parkta yine  1 kişi beni kovalıyan (2 bildiğim kişi yoktu) ama yine 3 kişiydiler..  Eğlencelerin ordasında bana gel bişey söylücem dedi.. Erkek kızlar bana bakıyordu bende yiğitliye leke Sürdürmem dedim tamam dedim.. kan kokuyordu alabiliyorum..küçük parka gittik . '' Ne yapcan şimdi'' dedi.üstüme yürüdü tam kapışmalara başlarken büyük abi çıktı ''ne yapıyorsunuz ? '' 1 kişi  kırıcam dedi. iyi pişmiş kelle gibi sırıtarak  iyi  başlayın dedi.. !!  tam vurucakken bana sıyırdı ben vurdum vurdum bir daha "vurdum :) fiske yemedim  parkka döndüm bir daha geldiler.. 
ama Sınıftaki arkadaşımın Babası girdi devreye iş büyüdü yani..10 dk içinde ona babasını getirdi..:)) polis geldi tatliya bağlandıben öyle biliyorum.. zaten 15 yaşında bişeydik :)) gel zaman git zaman Arkadaş olduk :) nefret ettiğim 1 kişi gitti babaeskiden .  1 kişi hariç!..görüyorum  hala..napalım  yapacak bişey yok  :)


Anı.. 
  İlk okul 5  ten sonra Orta okula gittik bir kokusu vardı okulun Silgi defter kokuyordu 5 yıl ilk okuldaki-Sınıftaki öğrenci   Gürcan şahin bizim sınıftaydı.. onu aldılar Sınıfı değiştirdiler .. gel zaman git zaman.. gazi kemal paşa mah. en yukarda ev var akraba gelmiş ona giderdim.. tam akrabadan  çıktım eve gidiyorum mahlede çağlık içinde sesler geliyordu :/ ben anlamadım herkez sokağa  vuruyor yere çığlık atıyordu ağlıyordu.. :/ Acaba ne oldu dedim..

Duydum ki Lüleburgaz yolunda    (Özel Ders kurs)   Öğrencileri taşıyan minübüs kaza yapmış ve ölüler var :( Allah yolunda Sehit onlar.. Bizim ,ilk okuldan sınıfta   zeki uslu sakin Gürcan Şahin Vefat etmiş :( Zeki Burcu Şahin  Ağır Yaralanmış..(kardeş)(Anneleri Öğretmendi ilk okulda bizim Sınıf Öğretmeni idi) kimbilir yandı yüreği kaç kişi daha..  bunu duyunca elim ayağım  tutuldu sanki..yıkıldım.. Bir gün Sonra orta okulda ders yoktu.. sanki yas ilan verilmiş.. şehitler için konuşuyorlar dinliyorum  ama susuyorum ve ağlıyorum.. çok üzüldük..benim çektiğim acıyı bilmiyorlar ilk okulda 5 yıl aynı havayı soluduk..  yapacak bişey yok. 1 yıl sonra  orta okulda  da yine çarşıya gidiyorum yolda Gördüm ilk okulda Öğretmen G.Ş annesi  bana geldi.. utkum tutultu bişey diyemedim çok kötüydü..1 hafta yine gördüm Öğretmenler evinde.. saygıyla selamladım.. Tanıyor beni. başıyla Selamladı.. 


Bitmiyor Anı hiç bitermi.. dinlemek isterseniz yazarım.. saygılar..


Yorum Gönder

1Yorumlar

Yorum Gönder

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!