Babaeski Fevzi Çakmak ilk okulu idi Milli Eğitiğim Müdürlüğü oldu halen devam ediyor.

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
0


 





Foto:Timur ilhan

Babaeski Fevzi Çakmak ilk okulu idi Milli Eğitiğim Müdürlüğü oldu  halen devam ediyor. İzin aldım Resim-video çektim..  Kadriye TOKAT  İlçe Milli Eğitim Müdürü Görev başında .. Kardeşim memurluk  yapıyor..onuda söyleyeyim..

Kadriye TOKAT 1974 yılında Üsküdar’da doğdu. Zeynep Kamil İlkokulunu bitirdikten sonra orta ve lise tahsilini Haydar Paşa Lisesinde tamamladı. Marmara Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümü mezunudur. 1996 yılında Babaeski Endüstri Meslek Lisesine Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni olarak göreve başladı. Sırasıyla Babaeski Anadolu Lisesi Türk Dili ve Edebiyat öğretmenliği, Babaeski Kız Meslek Lisesi Müdür Yardımcılığı, Babaeski Anadolu Lisesi Müdürlüğü, Kırklareli Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdür Yardımcılığı, Babaeski Atatürk Anadolu Lisesi Müdürlüğünü yürüttükten sonra 27 Mayıs 2016 tarihinde Babaeski İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevine başladı. Evli ve 3 kız çocuğu annesidir.

Anı yok :)) ortaokul dan çarşıya gidiyordum..önunden geçiyorum Fevzi Çakmak ilk okulu faal dı kalaba idi.. bu kadar :)


Yeni resim ve video çektim.. hatıra kalsın saygılar..






Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!