Babaeski Toprak Mahsulleri Ofisi Yeni Resimler ve anılar.. gelin

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
0







Resim-Video: Timur ilhan 

Babaeski Toprak Mahsulleri Ofisi Yeni Resimler Çektim Sıcak sıcak :) ve anılar..Anı değil Anılar :) anlatayım.. 



Anı..

Yaz gününde 13 yaşında cocuğum.. Babaeski Toprak Mahsulleri Ofisi girmek yasaktı yada Orda hiç arkadaşım olmadığı için öyleydi.. :) 2 kişiydik Fatih çıkmadı ben çıktım yaramazdım ya ! derenin oraya  gittik ofis gerideydi.. beton tel örgülü yerden çıktım zaten bümbüyük Buğday,ayçiçeği silo vardı.. Cocuk işte Araştırma yaparken :)  Futbol topu gördüm(naylondan) aldım dahada Araştırma yaparken ordu cocuklar geliyordu :S topu attım ben Fişek !! Tam Beton ve tel örğülü yerden inicektim.. Hop Aşağıya düştüm Nasıl oldu bilemedim..3 metre yerden Allah koruyor işte!.. Omuzum düştü ve Çok pis acıyordu  Ağlıyordum sanırım kırıldı..

Çok çabuk eve geldim yalan söylücektim ofiste ne yapıyordun orda diyeceklerdi.. Anne Ağaçdan düştüm  dedim..Apar topar Babaeski Devlet Hastanesi ordan sevk aldık Kırklareli Devlet Hastanesine..   Sağ Omuzumda köprücük kemiğim kırılmış..1 ay böyle alcıda kalacak dediler.. eve geldik 3 hafta geçti..Arkadaşım Mustafa geldi oynadık  bisiklek vardı tek elimle sürmeyi öğrendim :)) hala alcıdaydı :)

4-5 yıl sonra gerceği söyledim :) ofis içinde  Duvarın üstünden düştüm dedim :))


Anı..

16-17 yaşındayım 26 sene önce Mezarlık Gençleri olarak nam salmıştık :) çünkü mahlemizde Mezarlık vardı.. Kola içiyorduk anlarsınız ya :)) Gece 21:00 di  Arkadaşlarımızın birisi Ofis e çıkalım yoska tutalım yiyelim dedi. Hiç düşünmeden Tamam dedim 3 kişi çıktı.. Timur,Ali Osman YILDIRIM ve  1 kişi hatırlayamadım..Geldi

Ofisin Merdiven başına geldik hadi çık dedim kimse oralı olmuyor dedim yine iş başa düştü dedim..Ofis Merdiven  çok uzundu :S İlk ben çıktım..Sonra Ali öbürkünü hatırlıyamadım..

Çık Allah çık bitmiyor :)) (izliyenler) yükseklik korkusu olan gelmesin..Ben bile Tırsttım :) ne kadar yüksekti Şaşırırsınız.. tek çıkışım değildi.. 15 yaşımda Önder Kelle Ama ip asansörle çıktık..yoska tutmaya..  neyse..

En uçta demir kapak vardı kilitli değildi :) İyide değildi anladınız..:)  Girdim kurumuş yağ kokuyordu Yoskalar bir sürü Görmüyor Karambole ucuşuyorlardı..  gece ya ondan.. ama tutamıyorduk. bir üstte daha çıktık orda ben yoskayı yakaladım..Ali ye verdim.. oda yiyecez dedi orda kopardı anlayın işte.. vahşice  yazardım ama olmaz :))

3-4 tanesini yakaladım.. işimiz bitti.. Ofis en tepede kapak onu attım sürgülüydü  Böyle bir baktım mükkemel manzara kırklareli bile görünüyor.. ama kimse bana inanmıyor :) okadar netti ya..

Yukarda ofiste 2. kattan 1 kata indik.. kapı vardı merak ettim.. açtım kapıyı  Resim altta uzun ve ince  yol vardı biraz yürüdüm Aşağısı yüksekti geri döndüm. yüksekti ama inmek zorundaydım.. indim :) o dönemle bir şey demiyordu Bekçiler  zaten şu an metal fileyle çevrelemişler eski dönemlen bahsediyorum.. neyse.. Arkadaşların yanına döndük 4 tane yoska pişirdik yedik.. biraz çiğ olmuş :)) 


 

Resim: Timur İlhan 






 




Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!