Babaeski Şehit Erol Güney Parkı eski zamanlar.. Ben piyanistlik yapardım..Şeref Garip orda Sahipti gelin

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
1


   




Resim: Timur ilhan

Babaeski Şehit Erol Güney Parkında  şimdi  İlkay Aladağ işletiyor.. Düzenlemiş..çok iyi yapıyor işi.. hafta sonları tıklım tıklım dolu oluyor..park isteyen herkezi davet ediyorum..

 Anı..

Şeref Garip işletmesini yapıyordu..Şehit Erol Güney Parkında.. Büyük insan olduğunu söylemek boynumun borçu.. Piyanist Şantörlük yapıyordum.. Büyük Arkadaşımdı o benim..ekmeğini yedim oda benim.. böyle idi Düğün işleri.. Hastalık geçirdim :/ 1-2 yıl ara verdim Piyanist Genco ile çalıştık  Şeref abiyle olsun ismal Abalı yla olsun,Pehlivanköy de çalıştık köylerde olsun düğün için çalıştık..

Duydumki işleri zorla girmiş birane açtı Park var Kahve yanında lokanta vardı yanlış hatırlamıyorsam..Şeref abi Kayboldu..  

istanbulda'ymış.. facebook canlı yayından.. o konuşuyor ben yazıyla yazıyorum.. 2 kişiydi Şeref Abi dediki yanındaki adama bu piyanist(bana) varya Ferdi tayfur un aynısı .   sağolasın şeref abi dedim..

Gel zaman git zaman  Şeref Garip Abi Vefat ettiği duydum :(

Benimde asker düğünüme Grupla gelmişti.. video yok.. Bir başka video

https://www.facebook.com/100024590380248/videos/pcb.826505738179098/826504098179262


https://www.facebook.com/seref.garip.9/photos
Şeref Garip in videoları izleyin..

Allah Rahmet Eylesin..




Yorum Gönder

1Yorumlar

Yorum Gönder

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!