Babaeski ceza evi artık yok! Acaba şimdi ne olacak?

Ateş böceği
Gönderen -
0
Resim: Timur İlhan 


 Babaeski ceza evi (hapishane) artık yok! Acaba şimdi ne olacak? Anılar dan başka :(   mahlemizde  bunuda mı görecektik :/ hergün görüyordum yayan yada arabayla gelip geçerken..büyük boşluk var içimde.. üzgünüm..


Benim video izleyiniz

Ön kapı Ceza Evi




Arka Görüntü

Videolar: Timur ilhan

6 ay önce yazımı okumuş olmalısınız link

Babaeski Mapusane (Hapishane) Artık çürümeye Terk edilmiş Küçükken anım vardı gelin (eskibaba.blogspot.com)


Artık ne yazıkki Ceza evi yok.. zamanla tel örgülarde kalkar  market yada özel iş sahası olur.. Babaeski küçülüyor bunu bir sonraki yazımda yayınlarım.. 


Anı: Dedem (Allah Rahmet eylesin)yeni yaptığımız evi dolaşıyordu çok güzel dedi havadan sudan  konuşma yapıyordu neyse..dedi köye gidiyorum Allah'a emanet olun yine gelirim (Aileme)  dedi. yola düştü ve Bende 10 yaşında gizli gizli takip ederdim.. nereye gidiyor  hep merak ederdim..Ceza Evinden gecerken nöbetçi Asker Dedeme takip ediliyorsun dedi.. Dedem: Torunum biliyorum e5 gelmeden Döner dedi.. o zamanlar Ceza evi mapushane faaldi ..2 dk sonra E5 e geldik çağırdı beni ben koşa koşa yanına..  ses etmez harçlık verir..hadi sen dön bende köye gideyim dedi..   Bu 3-4 kere gizli gizlı takip ettim harçlık aldım..dedem o benimmm..    simdi ceza evi yokkkk......... 

üzülerek saygılar..

Tags:

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!