Babaeski Türedi Fabrikası şimdi çürümeye terk edilmiş

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
0





Türedi Fabrikası (zaten fabrikalar yanyana)



 Foto Video: Timur ilhan

 Yer: Babaeski

Babaeski Türedi Fabrikası şimdi çürümeye terk edilmiş eskiden Babaeski en büyüklerden Türedi Fabrikasıydı.. eski Babaeskeski Belediye Başkanı aynı zamanda Selahattin Türedi

                                                   




internetten resimler


Selahattin Türedi 2017 de vefat etti.. eski Belediye Başkanı Merasim eşliğinde toprağa verilmişti.. Türedi Fabrikası çürümeye bırakıldı... (Allah Rahmet Eylesin)

Anı: 8 yaşında idim Çoçuktum kırlarda oyunardım..Türedi Fabrikasının hemen dibinden dere akıyordu köprünün altında 1 tane adam uzun taş borudan ıslak buğdaylar çıkarıyordu.. elinin girceği gibi kırmış yani.. Tavuklar vardı bizde bende tavuklara beslemek için hemen Taş Boruyu kırdım ve daldırdım avuç dolusu buğdayı çıkardım koymaya bişey bulamadım aradım taradım yok bir poşet yada kutu bulamadım kuşlarla kurbağalarda oynarken buğdayları unuttum.. iyikide unutmuşum.. 1 torba doldurmuş eve gitmiş ve tavukları doyurmuş.. tavuklar 2-3 tane hasta olmuş hastalıktan ölmesin diye kesmiş yemiş.. ve oda hasta olmuş.. hastahaneye gitmiş zehirlenmişin dediler. Allahtan ucuz atlatmış.. Annem biriyle konuşurken duydum.. :))

Bu uzun taş boru içinde zehirli buğday varmış fareler yiyormuş ölüyormuş.. Allahtan bende bişey yok olsaydı bile bana işlemez :)) zaten elimi daldırdım buğdaydı çıkardım.. elimi hiç yıkamadım :)) öyle işte :)
size taş borunun içini bulunduğu yeri gösterecem.. saygılar..







Tags:

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!