Babaeski Mapusane (Hapishane) Artık çürümeye Terk edilmiş Küçükken anım vardı gelin

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
0

 











Foto: Timur ilhan

Video: Timur ilhan


E5 yolun üzerınde ve Mezarlığın kenarında bir Hapishane ama Artık çürümeye bırakılmış.. bunada bir çare bulmaları lazım.. park yeri  yapsınlar ne bileyim faal bir iş yeri yapsınlar yani bu benim düşüncem....

Hapishane Anım vardı 12-13 yaşımdaydım Kurbağa,yılan ve balık yakalamaya giderken :)) Bakkal çolak mustafa gel dedi gittim..Hapishane den 2 büyük yoğurt istemişler götür dedi :/  işte tam filmin koptuğu yer.. içimden  kapısı nerde dedim istemiyordum zorla verdi elime..yani..

20 dk dolandım  ön kapı koskoca hapisane zırh gibi uzun kapısı vardı.. Arka taraftan gideyim dedim..

Hapishane arka tarafa geçtim.. Nöbet Tutan Asker abiye bakkaldan 2 yoğurt istemişler alın dedim ver dediler 2 dikenli tel vardı :/1. geçtim 2 geçtim derken ayağım takıldı lomburs yere düştüm 2 yoğurt da yere düştü bitap oldu..   utandım sıkıldım düştüm ona mı yanayım 2 yoğurtlara mı..

Asker abi dedi dur bir götüreyim bitap olan yoğurtlarla.. 5 dk sonra istemiyorlar al bakkala götür :(( bitap olan yoğurtlarla zaten yakın gittim bakkala ben düşürdüm istemiyorlar dedim Bakkal mustafa  söyleniyordu  t5q1Ee qdE+%465FDSqew tfeSRwR+% ^+&twe r454 BÖYLE :)))) Elinin içiyle bir kere enseme yapıştırdı +'^+%4536rtsrf te ffrnaV63'q^%& Yine söyleniyordu o arada hızlıca gittim uzaklaştım.. anı vardı bunuda sizle paylaştım.. saygılar..


Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!