T.C Sağlık Bakanlığı Babaeski 1 No'lu Aile Sağlık Merkezi Orta okulun orda gelin anılar var..

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
0




 Resim: Timur ilhan

T.C  Sağlık Bakanlığı Babaeski 1 No'lu Aile Sağlık Merkezi eski Hastahanenin (yıkıldı) bulunduğu yerde.. 

Anılar bitermi.. anlatayım..
Orta okul 1. sınıfta gidiyordum  (abim) 3. Sınıfa gidiyordu.. Günlerden bir gün okulda Çalkalanıyor Öğrencinin midesi-bağırsakları hastalanmış diyorlarmış.. .. o gene abimmiş :S dersin ortasında aldılar Nöbetçi Öğrenci ile birlikte  Sağlık ocağına gittik. Sağlık için çok fenaydı abim.. ve agrasifti(vurdum-kırdım işlerine o bakardı) sedyenin üzerinde Kıvranıyordu.. çok korktum.. abim 'ne oldu bana bea'  yumruğunu 4 defa karnı üzerine vurdu..  hemşire ne yapıyorsun sen iyimisin oda çok ağrıyor dedi :))
Doktor geldi iğne yaptılar.. Çok şükür Düzeldi 2 gün rapor verildi.. Tanı: Enfeksiyon denildi.. 

anılar anılar anılar :)

Tags:

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!