Babaeski Tren yolu köprüsü artık ot kaynıyor..

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
0







 Resim-video: Timur ilhan

Babaeski Tren yolu köprüsü artık ot kaynıyor..yapacak bişey yok.. E5 karayolu  köprünün altından geçiyor.. küf ve pas tutmuş göründüğü gibi.. 

Benim çocukluğum tren yolu köprüsünde geçti..  4 yaşında  bişeyim :)) Annem çamasır yıkıyor(merdaneli Ç. bozuldu) bir sürü.. yıka yıka bitmiyor...Annem zor günlerin kadınıydı..şimdide öyle yufka makarna yapıyor.. neyse.. bahçede oynarken (Tuncayla)tren yolu köprüsünde  bulduk kendimizi..daha bitmedi.. oynarken oynarken çifte köprüsü bulduk kendimizi..ot böcek çiçek bilirsiniz işte :) Annem beni çağırdı gelmeyince panikledi!..biraz ey ey li benim annem..4 yaşında çocuktum. biz gidiyoruz geriye değil ileriye :)) bir süre sonra amca geldi.. amca siz napıyorsunuz gelin buraya dedi seni taniyorum dedi kaybolduğumu anladı.. Babanı tanıyorum dedi hurra bisiklete bindiri verdi :) Tuncayıda bisiklet arkaya oturdu..Annem tam polisi merkezine giderken biz geldik :)) annem sinirliydi.ve korkmuştu.. bana ense köküme bir kere (vurdu hafifçe) şaplaktı :)) neyse.. anlattı amca.. buldum size getirdim dedi gitti..

hey gibi hey.. belki o amca kötü olabilirdi. kaçırırdı bizi organ mafyalarına  verirdi. Allah korumuş bizi..
dahada çoğaldı siz siz olun çocuklarınızı gözünüzün önünden Ayrılmayın.

saygılar..




Tags:

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!