Gökçeada bulunmaz yer arada yazları oraya gidiyorum..tavsiye ederim

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
0





Dereköy Rum Çamaşırhanesi
Gökçeada Barajı
Kuzu limani
Tepeköy Barba Yorgo şarapları ve taverna
Dereköy yıkık bina
Dereköy yıkık bina

Kaleköy sahilden bir görüntü
Kaleköy sahilden bir görüntü

Gökçeada merkez
Gökçeada merkez

Yıldız koyu plajı
Yıldız koyu plajı

Yıldız koyu plajı

Zeytinliköy kilise
Kaleköy 
Kaleköy kilise
Yıldız koyu plajı

Kefelos plajı(aydıncık plajı)
Kefelos plajı(aydıncık plajı)
Kefelos plajı(aydıncık plajı)


Foto: Timur ilhan

Yer: Çanakkale/Gökçeada

Gökçeada bulunmaz yer Ben Arada yazları oraya gidiyorum..tavsiye ederim mis gibi hava mis gibi  deniz..balıklar insana geliyor :)) Yem yoksa gelmezler :))

2006 da bir arkadaşım dedi gökçeada askerliğmi yaptım ve hala oraya gidiyorum. gidelimmi dedi olur dedim.. gel zaman git zaman müftelası olduk :))

Geçen yıl resimlerimi koydum erikliye gittik Ailecek.. burnumda tütüyor  Gökçeada :/

bu yıl nereye gidelim derseniz  Gökçeada ya gidin derim.. buram buram kekik kokusu hala aklımda :)

Yurt dışından geliyor  ve gökçeada yı bilmiyorsanız kesinlikle gidin diyorum..

En iyisi koku yok ERİKLİ bazı yerlerde koku vardı. Sayın seyirciler gökçeada hakkında yorumları yazınız seve seve yorum atarım saygılar..

8/10 veriyorum  :)


Eskilerden bulunmaz video :) 
şimdi binalar  ve betonla kaplı tepe


 

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!