Milli Eğitim Bakanlığı İle Türkiye Odalar Ve Borsalar Birliği Arasında İmzalanan 'Ulusal Eğitime Katkı Protokolu' (içeri)

Gezelim ve Anılar
Gönderen -
0


 

Resim:Timur ilhan

Milli Eğitim Bakanlığı İleTürkiye Odalar Ve Borsalar BirliğiArasında İmzalanan 'Ulusal Eğitime Katkı Protokolü' Gereğince Yapılacak olan Okul alanıdır..
Kaba inşaat Hala sürüyorne zaman bitecek bilmiyorum..

Bence:  Okul iyidir.  içimden den gelen ne biliyor musunuz hemen dibinde Bir sürü ot bitmiş Babaeski Orta okulu var.. Alın Resim göstereyim ozaman 


29.08.2023 de Ot çıkmış yaz günü olduğu içinmi bilemedim.. Hademe yokmu? bu okul hepimizin? yoksa kapandımı? Orta okul yazan tabela yok  üzülüyorum :/


2 tane okul olacak.. Babaeski Orta okulu diğeri Ulusal Eğitime Katkı Protokolü' Gereğince Yapılacak olan Okul alanı.. hala İnşaatta.. Babaeski Orta okulu içine onuda yerleştirse  lüks bakım yapsa ve ucuz fiyata mal olur..  ilerliyen zamanlarda orta okul yıkılıcak ! Ben öyle Düşünüyorum.. 4 yıl geçti Orta okulda(1 yıl sınıfta kaldım) iyikide kalmışım  ben duyarlıyım bu konuda gözlerim doluyor..

''Malı, dinin ve mürüvvetin uygun görmediği yerlere dağıtmaya israf denir. Mürüvvet, faydalı olmak, iyilik yapmak arzusudur. Dine uymayan israf, haramdır. Mürüvvete uymayan israf tenzihen mekruhtur. İsraf, malı helak etmek, faydasız hâle getirmek, faydalı olmayacak şekilde sarf etmektir.''

saygılar..













Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.. Şimdi kontrol et
Ok, Go it!